کد خبر: ۱۹۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - 21 March 2021
رئیس پلیس راهور گفت: به همه همکارانمان در سراسر کشور ابلاغ کردیم که در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ هیچ خودرویی به دلیل جریمه‌های معوق توقیف نشود.

بانکداری ایرانی- رئیس پلیس راهور گفت: به همه همکارانمان در سراسر کشور ابلاغ کردیم که در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ هیچ خودرویی به دلیل جریمه‌های معوق توقیف نشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از حضور و عملکرد کارکنان پلیس راه در محور اتوبان تهران ـ شمال، ضمن تبریک عید نوروز به کارکنان پلیس راهور، اظهار کرد: برابر مقررات، وسایل‌نقلیه دارای جریمه‌های معوق بالای 10 میلیون ریال باید توقیف شوند که ما مبلغ را به بالای 30 میلیون ریال افزایش دادیم.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: با این وجود، به همه همکارانمان در سراسر کشور ابلاغ کردیم که در تعطیلات نوروز 1400 هیچ خودرویی بخاطر داشتن جریمه بالای 30 میلیون ریال نیز توقیف نشود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم هموطنان عزیز اولاً از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، ثانیاً در محورهای درون و برون‌شهری با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی تردد داشته باشند تا از افزایش نسبی تصادفات که در حال حاضر شاهد آن هستیم به کمک مردم عزیز و کنترل های همکارانمان جلوگیری کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: