کد خبر: ۱۹۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - 20 March 2021
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ویژه مقابله با معتادان، متکدیان فاقد سرپناه و خرده فروشان مواد مخدر در ایام نوروز خبر داد.

بانکداری ایرانی- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ویژه مقابله با معتادان، متکدیان فاقد سرپناه و خرده فروشان مواد مخدر در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: یکی از علل مخدوش شدن چهره زیبای شهرها به ویژه در ایام نوروز وجود معتادان متجاهر، افراد کارتن خواب، متکدیان فاقد سرپناه و خرده فروشان است.

وی افزود: در همین راستا و با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰، پلیس طرح ویژه مقابله با این افراد را اجرایی و برای این کار با دیگر دستگاه‌های مسئول همچون دستگاه قضائی و کمپ‌های ترک اعتیاد هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش‌ها برای شکل‌گیری مناسب فضای عمومی شهر در ایام نوروز است تا شهروندان کرمانشاهی و مسافران احتمالی نوروزی چهره زیبایی از استان کرمانشاه در ذهن داشته باشند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز پلیس تمامی مسائل امنیتی را مد نظر داشته و تنها روی یک یا چند موضوع خاص تمرکز نمی‌کند تا برخی سوءاستفاده گران مانند اراذل و اوباش و اشرار و سارقان نتوانند اقدام هنجارشکنانه‌ای را انجام دهند.

جاویدان گفت: بیش از چهار هزار مأمور انتظامی، راه و راهور کار برقراری امنیت سطح شهر، جاده‌ها و معابر را برعهده داشته و ۲۶ ایستگاه پلیس برای کمک و راهنمایی شهروندان مستقر شده است.

برچسب ها: نوروز ، معتادان ، پلیس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: