کد خبر: ۱۹۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - 15 March 2021
در روزهای اخیر یکی از شعبه‌های بیمه کارآفرین راه‌اندازی شد و به‌زعم کارشناسان این متفاوت‌ترین شعبه بیمه کارآفرین است چرا که نماینده چنان فعالیت قابل‌توجهی داشته که توانسته مجوز شعبه را دریافت کرده و خود به یکی از ارکان بیمه کارآفرین تبدیل شود و انقلابی در شرکت بیمه کارآفرین ایجاد کند.

در روزهای اخیر یکی از شعبه‌های بیمه کارآفرین راه‌اندازی شد و به‌زعم کارشناسان این متفاوت‌ترین شعبه بیمه کارآفرین است چرا که نماینده چنان فعالیت قابل‌توجهی داشته که توانسته مجوز شعبه را دریافت کرده و خود به یکی از ارکان بیمه کارآفرین تبدیل شود و انقلابی در شرکت بیمه کارآفرین ایجاد کند.


به گزارش بانکداری ایرانی،  در روزهای اخیر، با حضور مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، معاون توسعه بازار و شبکه فروش، جمعی از مدیران، همکاران و نمایندگان ، یکی از شعبه‌های بیمه کارآفرین افتتاح شد. این شعبه اختیارات کامل یک شعبه درجه۳ را دارا بوده و ارائه خدمات صدور و پس از فروش به مشتریان تیم ۴۵۴۵ را بر عهده دارد .


به گفته علیرضا حجتی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش، فرآیند تاسیس شعبه در بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای کشور بر مبنای پتانسیل جغرافیایی محل مورد نظر شعبه، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان و در دسترس قرار دادن خدمات برای مراجعه حضوری در کنار تقویت برند انجام می‌گیرد و بعد از ارائه طرح توجیهی و تصویب هیئت مدیره و سایر بروکراسی های اداری، شعبه تاسیس و کارمندانی استخدام می‌شوند ولی شعبه جدید بیمه کارآفرین با بسیاری از موارد فوق متفاوت بوده و کلیه خدمات توسط نماینده به مشتریان عرضه می گردد.


در حقیقت شرکت بیمه کارآفرین نمایندگان بزرگ فعال خود را با زیر مجموعه بیش از ۳۰۰ نفر و پرتفوی چند میلیارد تومانی به یک شعبه درجه ۳ تبدیل نموده و اختیارات یک شعبه درجه ۳ را به نماینده واجد شرایط تفویض می نماید در این اقدام کلیه فرآیندهای صدور و خسارت توسط نماینده و به صورت کاملا مکانیزه در بستر اینترنتی شکل گرفته و صرفاً بیمه کارآفرین دو نفر ناظر صدور و خسارت در شعبه مستقر می نماید این فرایند ضمن تسریع در خدمات صدور و خسارت باعث خواهد شد مشتریان نمایندگی ماندگار و وفادار به شرکت بیمه شوند.
شعار نماینده محور بودن در کنار سودآوری و شراکت برد-برد در این اقدام مفهوم واقعی خود را پیدا خواهد کرد.


این شعبه اولین و متفاوت ترین شعبه بیمه کار آفرین بوده و به جای اینکه نماینده به شعبه مراجعه نماید کارمندان به دفاتر نمایندگی مراجعه خواهند نمود. لازم به ذکر است سایر نمایندگان و شبکه فروش می توانند مطابق آیین‌نامه 2/75 و آیین نامه ۹۶ با این شعب فعالیت مستمر داشته باشند.


وی در ادامه افزود در سال ۱۴۰۰ در نظر داریم شعب دیگری با رویکرد ارتقای کیفی و افزایش اختیارات نمایندگان افتتاح نماییم و خدمات مستقیم و آنلاین دریافت نمایند حفظ و نگهداشت پرتفو شبکه فروش از اهمیت بسزایی برای شرکت بیمه کارآفرین برخوردار می باشد و در این خصوص دستورالعمل ها، نظام نامه ها و شرایط فعلی به نمایندگان و کارگزاران ابلاغ شده است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: