کد خبر: ۱۹۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - 28 February 2021
سازمان هواپیمایی اعلام کرد: در بهمن ماه امسال مردم ۲۵۲ شکایت از ایرلاین‌ها و شرکت‌های خدمات مسافری کردند که سهم ایرلاین‌ها ۲۲۲ شکایت (۸۱ درصد) بوده است.

بانکداری ایرانی- سازمان هواپیمایی اعلام کرد: در بهمن ماه امسال مردم ۲۵۲ شکایت از ایرلاین‌ها و شرکت‌های خدمات مسافری کردند که سهم ایرلاین‌ها ۲۲۲ شکایت (۸۱ درصد) بوده است.

به گزارش تسنیم، سازمان هواپیمایی جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در بهمن 99 را منتشر کرد.

بر این اساس طی ماه گذشته 252 شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان ارسال شده که به 89 درصد آنها پاسخ داده شد. بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز و تغییر ساعت پروازهاست.

سهم شرکت‌های هواپیمایی از شکایات واصله 222 مورد (حدود 81 درصد) و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی 30 مورد گزارش شده است.

سازمان هواپیمایی از مردم درخواست کرده انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: