کد خبر: ۱۹۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - 14 February 2021
در آستانه عید نوروز، بیمه باران به رسم نوآوری و ابتکار عمل از تازه‏ترین محصول خود به نام «ارمغان باران» رونمایی کرد تا همراهی خود را با فرهنگ کهن هدیه دادن در ایران ‏زمین نشان دهد. بیمه ارمغان باران که نوعی بیمه زندگی است، با دربرگرفتن ویژگی‏های متمایز بیمه‏ ترنم و با بسته ‏بندی منحصربه‏ فرد تلاش می‏کند جامعه هدف جدیدی را در صنعت بیمه مدنظر قرار دهد.

 در آستانه عید نوروز، بیمه باران به رسم نوآوری و ابتکار عمل از تازه‏ترین محصول خود به نام «ارمغان باران» رونمایی کرد تا همراهی خود را با فرهنگ کهن هدیه دادن در ایران ‏زمین نشان دهد. بیمه ارمغان باران که نوعی بیمه زندگی است، با دربرگرفتن ویژگی‏های متمایز بیمه‏ ترنم و با بسته ‏بندی منحصربه‏ فرد تلاش می‏کند جامعه هدف جدیدی را در صنعت بیمه مدنظر قرار دهد.

ضمن اینکه یکی از مهم‏ترین کاربردهای ارمغان باران این است که سازمان‏ها و ادارات آن را جایگزین هدایایی کنند که چندان کاربردی نیستند و شاید تنها برای بخش کوچکی جذابیت داشته باشد؛ سازمان‏ها با اهدای ارمغان باران هم گام بزرگی در جهت توسعه فرهنگ آتیه‏اندوزی برمی‏دارند و هم هدیه هدفمندی را به رسم یادبود تقدیم مخاطبان خود می‏کنند. به همین دلیل است که در نخستین فاز، تنها سفارش گروهی آن فعال شده است.

ارمغان باران، مدل سفارشی‏سازی‌شده‏ای از بیمه‏نامه‏های ترنم باران بدون برگشت حق‏ بیمه است که با بسته‏بندی، کاربرد و بازار هدف خاص و با ماهیت سرمایه‏گذاری ارائه شده است. این بیمه‏نامه که برای هدیه‏ دادن طراحی شده، با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‏گذاری و آتیه‏اندوزی به بازار عرضه شده است و در نخستین مرحله شامل مبالغ حق بیمه ۵۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان با روش پرداختی سه ماه یک‌بار می‏شود.

مدت زمان این بیمه‏نامه پنج ساله است و سبد سرمایه‏گذاری آن با سود تضمینی ۱۰ درصد و سود مشارکت بدون محدودیت است که با سرمایه‏ گذاری نزدیک به ۹۷ درصد از حق بیمه، تلاش کرده در شرایط کنونی پاسخ درخور صنعت بیمه به نیاز سرمایه‏گذاری اعضای جامعه باشد.

به محض فعال‏سازی ارمغان توسط بیمه‏گذار، درخواست صدور آن در سامانه ثبت می‏شود و امکان تعریف مجزا یا یکسان بیمه‏گذار، بیمه‏شده و ذی‏نفع حیات بیمه‏نامه برای آن در نظر گرفته شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: