کد خبر: ۱۹۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 10 February 2021
همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خط تولید دو تراکتور مدل ۴۱۲۰ و ۴۵۵ در کارخانه تراکتورسازی تبریز- ایران، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

بانکداری ایرانی -  همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خط تولید دو تراکتور مدل ۴۱۲۰ و ۴۵۵ در کارخانه تراکتورسازی تبریز- ایران، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

تراکتور 4wd-4120 مجهز به موتور شش سیلندر توربو شارژ با توان 120 اسب بخار مجهز به قفل دیفرانسیل الکتروهیدرولیکی و دارای ارگونومی ارتقاء یافته نسبت به تراکتورهای دیگر است و دارای توان مالی‌بندی و دوران مناسب برای استفاده از کمبینات‌ها و قابلیت دید جلو بهینه شده با کاپوتاژ جدید دارای ظاهر مدرن و مشتری‌پسند است.

تراکتور 455-4WD مجهز به موتور 3 سیلندر توروشاری با توان 55 اسب بخار مجهز به خروجی هیدرولیکی و قابلیت کار در مزارع و باغ‌ها همچنین دارای توان مال‌بندی مناسب و طراحی ارگونومی ارتقاء یافته است.

به گزارش ایسنا؛ کارخانه تراکتورسازی ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین صنایع سنگین و مادر کشور با بیش از ۵۰ سال قدمت، سازنده انواع تراکتور، کامیونت و ابزار در زمینی به وسعت ۴۰۰ هکتار قرار داشته و ظرفیت تولید ۲۰ هزار دستگاه تراکتور، ۳۰ هزار دستگاه موتور دیزلی، ۳۳ هزار تن انواع قطعات آهنگری و ۵۴ هزار تن انواع قطعات ریخته‌گری را در سال دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: