کد خبر: ۱۹۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - 07 February 2021
عضو خانه کشاورز در نامه ای به عیسی کلانتری از سکوت وی در برابر مشکلات کشاورزان به خاطر حفظ قدرت و عدم رویارویی با رئیس جمهور انتقاد کرد. کلانتری در حال حاضر علاوه بر ریاست سازمان محیط زیست، ریاست خانه کشاورز را نیز بر عهده دارد.

بانکداری ایرانی - عضو خانه کشاورز در نامه ای به عیسی کلانتری از سکوت وی در برابر مشکلات کشاورزان به خاطر حفظ قدرت و عدم رویارویی با رئیس جمهور انتقاد کرد. کلانتری در حال حاضر علاوه بر ریاست سازمان محیط زیست، ریاست خانه کشاورز را نیز بر عهده دارد.

به گزارش  فارس مسعود اسدی با ارسال نامه ای به عیسی کلانتری دبیر کل خانه کشاورز و رئیس فعلی سازمان محیط زیست کشور از بی توجهی وی به مشکلات کشاورزان کشور انتقاد کرده است.

عضو شورای مرکزی و دفتر سیاسی خانه کشاورز تاکید کرده است:

جناب آقای دکتر کلانتری به شما یادآوری می کنم که هم اکنون که حضرتعالی در یک وجه معاون رئیس جمهور هستید و در وجه دیگر دبیر کل خانه کشاورز و محل امید و پناهگاه کشاورزان کشور هستید از شما خاضعانه استدعا می کنم به آغوش وطن بازگردید، این دولت نامهربان را رها کنید و به وظیفه خود در دفاع از حقوق کشاورزان عمل نمایید.

اسدی پیش از این هم نامه ای به دبیر کل خانه کشاورز نوشته و از سکوت وی در برابر مشکلات کشاورزان به دلیل پست دولتی وی انتقاد کرده بود.

عضو خانه کشاورز تاکید می کند عیسی کلانتری به دلیل اینکه معاون رئیس جمهور است نمی خواهد به خاطر مشکلات کشاورزان رو در روی رئیس جمهور قرار بگیرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: