کد خبر: ۱۹۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 31 January 2021
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به افتتاح دو هزارمیلیارد ریال پروژه فرودگاهی در مهرآباد گفت: سلامت و ایمنی پرواز و خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد افزایش یافت.

بانکداری ایرانی- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به افتتاح دو هزارمیلیارد ریال پروژه فرودگاهی در مهرآباد گفت: سلامت و ایمنی پرواز و خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد افزایش یافت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «سیاوش امیرمکری» امروز و بعد از مراسم افتتاح ١٢ پروژه عمرانی و هوانوردی در فرودگاه مهرآباد گفت: همزمان با شروع جشن‌های انقلاب افتتاح این پروژه‌های ارزشمند برآمد خودباوری متخصصین داخلی کشور در حوزه صنعت فرودگاهی و هوانوردی است.

وی ادامه داد: امروز و با افتتاح این ١٢ پروژه شاهد حرکت مهمی در جهت تامین ایمنی و سلامت پرواز و افزایش خدمات مسافری در فرودگاه قدیمی پایتخت هستیم.

امیرمکری اضافه کرد: با افتتاح پروژه‌های امروز توانستیم یکی از دغدغه‌های مهم در حوزه عملیات هوانوردی را رفع کنیم، نصب سیستم سوئیچینگ جدید برج مراقیت پرواز و راحد کنترل تقرب اقدام مهمی در راستای ایمنی و سلامت پرواز انجام شد. ما در شرایط سخت تحریم و کرونا درگیر ارتقای فرودگاه مهرآباد بودیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هم چنین از افتتاح چند پروژه دیگر فرودگاهی در مهرآباد تا پایان سال خبر داد و گفت: تا پایان سال آشیانه تعمیراتی هواپیمای فلایت چک و رمپ آن همچنین محوطه‌سازی مقابل ترمینال‌های ۴ و ۶ تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، سال آینده پروژه بهسازی اساسی بند ۲۹ چپ مهرآباد انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، در مراسم امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی، ١٢ پروژه هوانوردی، عمرانی و تسهیلاتی به ارزش ٢٠٠٠ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه مهرآباد افتتاح شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: