کد خبر: ۱۹۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 31 January 2021
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش پروازهای عبوری از آسمان ایران به ۴۵۰ پرواز در روز خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری میلادی تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران، به تعداد پروازهای عبوری سال ۲۰۱۹ برسد.

بانکداری ایرانی- مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش پروازهای عبوری از آسمان ایران به ۴۵۰ پرواز در روز خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری میلادی تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران، به تعداد پروازهای عبوری سال ۲۰۱۹ برسد.

به گزارش تسنیم، سیاوش امیرمکری در حاشیه مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره پروازهای عبوری اظهار کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا و سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی روزانه 750 تا 800 پرواز عبوری از آسمان ایران داشتیم.

وی افزود: بعد از این اتفاقات به خصوص شیوع ویروس منحوس کرونا تعداد پروازهای عبوری روزانه به 130 پرواز رسید.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با بهبود شرایط درحال حاضر پروازهای عبوری از آسمان ایران به 400 تا 450 پرواز افزایش یافته و براساس پیش بینی یاتا و ایکائو درخصوص بهبود پروازها به مرور شاهد بازگشت پروازهای عبوری به آسمان ایران خواهیم بود.

امیر مکری خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری میلادی تعداد پروازهای عبوری از آسمان کشور به تعداد پروازهای عبوری سال 2019 میلادی برسد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: