کد خبر: ۱۹۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۹ - 18 January 2021
بانک دی در راستای پیگیری افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی و آورده نقدی از لزوم ارزشگذاری مجدد سرمایه گذاری در سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند توسط کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد.

بانک دی در راستای پیگیری افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی و آورده نقدی از لزوم ارزش گذاری مجدد سرمایه گذاری در سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند توسط کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  بانک دی در راستای پیگیری افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و آورده نقدی سهامداران از لزوم ارزشگذاری مجدد سرمایه گذاری در سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند توسط کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

براین اساس، برات کریمی مدیرعامل "دی" اعلام کرد: درخصوص گزارش توجیهی هیات مدیره به مجمع فوق العاده بابت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و آورده نقدی سهامداران و در راستای اخذ مجوز از سازمان های نظارتی ذیربط از جمله بانک مرکزی و سازمان بورس، جلسه 25 دی ماه در بانک مرکزی برگزار و پس از بحث و بررسی مباحث مطروحه در نهایت مقرر شد سرمایه گذاری در سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند مجدداً توسط هیاتی از کارشناسان رسمی دادگستری ارزش گذاری و نتایج برای بررسی و هرگونه تصمیمات آتی به آن بانک تقدیم شود.

بدین منظور موضوع تخصیص و معرفی هیاتی از کارشناسان مجرب جهت ارزیابی شرکت تولید نیروی برق دماوند طی نامه 25 دی از مرکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری درخواست و مراتب در حال پیگیری است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: