کد خبر: ۱۸۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - 20 December 2020
مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه آسماری با اکثریت آرا به افزایش سرمایه ۶۵۰ میلیارد ریالی این شرکت رای مثبت داد.

  مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه آسماری با اکثریت آرا به افزایش سرمایه ۶۵۰ میلیارد ریالی این شرکت رای مثبت داد.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، در این جلسه که امروز ۲۴ / ۹ / ۱۳۹۹ با حضور ۷۹٫۳۵ درصد کل سهامداران و به ریاست آیت کریمی نائب رئیس هیئت مدیره تشکیل شد، گزارش توجیهی افزایش سرمایه توسط علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت قرائت شد.

در ادامه بررسی و دستور جلسه و با رای گیری از سهامداران، افزایش سرمایه شرکت از ۲۵۰ میلیارد ریال به ۹۰۰ میلیارد ریال تصویب و مقرر شد ۳۵ میلیارد ریال این افزایش از محل مطالبات حال شده سهامداران، ۶۰۰ میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های غیرمنقول و ۱۵ میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران محقق شود.

در این جلسه همچنین بهنام ایثاری به نمایندگی از سهامداران با بیان این که بیمه آسماری جزو تنها شرکتهایی است که در اثر فعالیت های بیمه گری و به صلاحدید خود به مرحله افزایش سرمایه رسیده است، گفت: این شرکت با هدف رشد هرچه بیشتر افزایش سرمایه داده و از این رو با کمترین فشار به سهامدار در حال افزایش سرمایه است.

وی منابع حاصل از عملکرد بیمه ای را عامل اصلی افزایش سرمایه شرکت خواند و اظهار کرد: درآمد ناشی از حباب بورس و سرمایه گذاری های مربوطه به افزایش سرمایه شرکت تخصیص نیافته و ایجاد چنین شرایطی تنها در سایه تلاش هیات مدیره ،مدیرعامل و تک تک پرسنل شرکت محقق شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: