کد خبر: ۱۸۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - 11 November 2020
براساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، ذوب آهن اصفهان از بین ۱۴۰ شرکت کننده موفق به دریافت نشان ویژه مسئولیت اجتماعی شد .

به گزارش تسنیم، در مراسم اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه 21 آبان ماه برگزار شد، نشان ویژه مسئولیت اجتماعی به ذوب آهن اصفهان اهداء گردید .

هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در این خصوص گفت : این سمپوزیوم با توجه به شیوع بیماری کرونا ، به صورت مجازی برگزار شد و تنها شرکت های برتر در مراسم اختتامیه دعوت شدند . ضمن اینکه 1100 نفر از اعضاء انجمن جهانی روابط عمومی از 100 کشور و 800 نفر از ایران به صورت مجازی در این سمپوزیوم شرکت کردند .

وی افزود : فعالیت روابط عمومی ها در دوران شیوع کرونا در هفت رشته مورد ارزیابی قرار گرفت . یکی از بخش های مهم ، مسئولیت اجتماعی بود که بر اساس گزارش شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت . در این بخش میزان فعالیت شرکت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی از جمله فعالیت های زیست محیطی و مشارکت در کارهای عام المنفعه همچون مقابله با شیوع بیماری کرونا و… مورد ارزیابی قرار گرفت و در این راستا از سازمان هایی که بیشترین فعالیت را داشتند تقدیر شد و نشان ویژه نیز به ذوب آهن اصفهان رسید .

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی یادآور شد : روابط عمومی ذوب آهن اصفهان که در بین روابط عمومی های سرآمد است ، در دوره های مختلف این جشنواره افتخارات بسیاری کسب کرده است و هر سال شاهد بهبود شرایط این واحد هستیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: