کد خبر: ۱۸۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - 01 November 2020
بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور، در هفت ماه نخست سال جاری یک هزار و 544 میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 35 درصد رشد داشته است .

بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور، در هفت ماه نخست سال جاری یک هزارو 544 میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 35 درصد رشد داشته است .

به گزارش بانکداری ایرانی ، به پرداخت ملت که با نماد "پرداخت" و با سرمایه ثبت شده 145 میلیاد تومانی در بازار بورس تهران درحال فعالیت است گزارش عملکرد مهرماه خود را منتشر کرد.

براساس این گزارش این شرکت بورسی در مهر ماه سال جاری از مجموع پنج سرفصل درآمدی که شامل کارمزد ، پشتیبانی پایانه ها، فروش نرم افزار و سایر خدمات است توانست 266 میلیارد تومان درآمد کسب کند و درآمد تجمیعی هفت ماه نخست سال جاری این شرکت به یک هزار 544 میلیاد تومان رسید .

به پرداخت ملت در 12ماه سال 98 در مجموع دو هزار و 80 میلیارد تومان درآمد کسب کرده بود که مقایسه عملکرد هفت ماه نخست سال جاری با 12ماه سال گذشته نشان می دهد این شرکت نزدیک به 75 درصد درآمد سال گذشت را در این دوره زمانی محقق کرده است .

دراین دوره زمانی این شرکت بورسی بیشترین درآمد را از سرفصل خدمات شارژ با رقم 951 میلیارد تومان کسب کرد، 497 میلیارد تومان درآمد کامزد داشت است و از پشتیبانی پایانه ها هم 93 میلیارد تومان درآمد حاصل کرد.

 

درآمد

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: