کد خبر: ۲۱۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 April 2024
«این بیمه‌نامه برای دانشجویان دوره تخصص (رزیدنت‌ها) هم صادر می‌شود.» بر اساس تعرفه‌‌‌های اعلامی بیمه میهن، حداکثر تعرفه بیمه مسوولیت پزشکان، سالانه ۱۳ میلیون ریال و برای پیراپزشکان ۸ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

تعرفه حق بیمه رشته‌های پزشکان و پیراپزشکان در حوزه بیمه‌های مسوولیت برای سال ١۴٠٣ از طرف بیمه میهن اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن این خدمت بیمه‌ای مسوولیت قصور و خطای پزشک و پیراپزشک، جبران خسارت‌های فوت و نقص عضو بیمار و سایر هزینه‌ها و زیان‌های وارد شده به بیمار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

دکتر رضا احمدی مدیر بیمه‌‌‌های مسوولیت بیمه میهن ضمن تاکید بر سطح توانگری یک این مجموعه بیمه‌‌‌ای، خدمت‌رسانی شایسته به تمامی هم‌میهنان به‌خصوص خدمت به جامعه گرانقدر پزشکی و متخصصان زحمتکش این حوزه را اولویت اصلی برنامه‌های خود عنوان کرد. احمدی یاد‌آور شد در این بیمه‌نامه پوشش خسارت‌های اعلامی زمان بیمه‌نامه بعد از انقضای آن تا ۴ سال افزایش و قابل پرداخت است. همچنین تخفیفات ۱۰ تا ۳۰ درصدی برای حق بیمه سال بعد قابل ارائه است.


احمدی ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت اخذ این بیمه‌نامه با توجه به مخاطرات حرفه‌ای شاغلان بخش‌های مختلف سلامت کشور خاطرنشان کرد: «این بیمه‌نامه برای دانشجویان دوره تخصص (رزیدنت‌ها) هم صادر می‌شود.» بر اساس تعرفه‌‌‌های اعلامی بیمه میهن، حداکثر تعرفه بیمه مسوولیت پزشکان، سالانه ۱۳ میلیون ریال و برای پیراپزشکان ۸ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی بیمه میهن، امکان تهیه این بیمه‌نامه از طریق نمایندگی‌های بیمه میهن در سراسر کشور و به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن «آساتو» وجود دارد. ضمن اینکه سازمان‌ها و مجموعه‌‌‌های پزشکی در صورت انعقاد تفاهم‌نامه گروهی این بیمه، می‌توانند از مزایای بیشتری استفاده کنند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: