کد خبر: ۱۸۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - 05 October 2020
کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه شهدای یاسوج از افزایش پروازهای این فرودگاه از یاسوج- تهران به ۵ پرواز در هر هفته خبر داد.

«علی محسنیان» در گفت و گو با  ایسنا افزود: یک پرواز شرکت ماهان و دو پرواز جدید از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) اضافه می شود.

وی با بیان اینکه اولین پرواز شرکت هواپیمایی هما پنجشنبه ۱۷ مهر ماه در استان برقرار می‌شود، اظهارکرد: از پیگیری‌های استاندار و مسئولان استانی جهت افزایش پروازهای این فرودگاه تشکر می کنم.

وی اظهارکرد: بنا به اعلام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) دو پرواز در روزهای سه شنبه و پنجشنبه در مسیر تهران- یاسوج و بلعکس با ناوگان ایرباس A۳۱۹ خود انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه شهدای یاسوج خاطرنشان کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان با هواپیمای جت BAE RJ از تهران به مقصد یاسوج و بالعکس برای روزهای شنبه و چهارشنبه همچنان طبق روال گذشته برقرار خواهد بود و یک پرواز دیگر در روز دوشنبه هر هفته نیز توسط این شرکت برقرار می شود.

محسنیان با بیان اینکه از ۱۶ مهر ماه ۹۹ این افزایش پروازها اجرا می شود، تصریح کرد: استمرار پروازها به استقبال مردم و دستگاه‌های اداری و دولتی بستگی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروازهای شرکت ماهان شنبه ها ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از تهران و ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه از یاسوج، دوشنبه ها از ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از تهران و ساعت ۱۴ و ۱۰ و چهارشنبه ها ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه از تهران و ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه از یاسوج انجام می شوند، ادامه داد: در روزهای سه شنبه نیز پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) از تهران ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه و از یاسوج ۱۲ و ۳۵ دقیقه و روزهای پنجشنبه ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه از تهران و ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه از یاسوج خواهد بود.

گفتنی است که پروازهای فرودگاه یاسوج پس از سقوط هواپیمای ۳۷۰۴ با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده و چندین ماه نیز فرودگاه تعطیل و پروازها انجام نمی‌شد.

لازم به ذکر است که برنامه پروازهای فرودگاه یاسوج از مقصد تهران به یاسوج و بلعکس به شرح زیر است؛پ

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: