کد خبر: ۱۸۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - 26 September 2020
دکتر شایان ضمن بازدید از بخش های مختلف ساختمان شعبه استاد مطهری ، راهکار و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه کرد .

دکتر شایان ضمن بازدید از بخش های مختلف ساختمان شعبه استاد مطهری ، راهکار و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه کرد .


دکتر شایان در بخشی از سخنانش با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات متنوع و متناسب با درخواست و انتظارات مشتریان در راستای مشتری مداری تصریح کرد : شعب باید در راستای مشتری مداری به گونه ای عمل کنند تا مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن ، بهترین خدمات را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش در این بازدید مدیر عامل عملکرد شعبه استاد مطهری را به لحاظ منابع ، مصارف ، مطالبات و سایر آمارهای عملکردی مربوطه و همچنین وضعیت مکانی شعبه مورد بررسی قرار داد.

در حاشیه این بازدید مدیر عامل بانک از طبقات بالای ساختمان شعبه استاد مطهری نیز بازدید و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: