کد خبر: ۱۸۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - 26 August 2020
بانک ملت در ۵ ماه سال جاری ؛
بانک ملت در طول پنج ماه نخست سال جاری تراز مثبت پنج هزار ۱۶۵ میلیارد تومان را ثبت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک بهرقم ۴۲۳ هزار ۶۵۶ میلیارد تومان رسید.

به گزارش بانکدای ایرانی ،  بانک ملت در طول پنج ماه نخست سال جاری تراز مثبت پنج هزار ۱۶۵ میلیارد تومان را ثبت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک به رقم ۴۲۳ هزار ۶۵۶ میلیارد تومان رسید.

براساس تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه بانک ملت منتهی به پایان مرداد ماه این بانک در طی این پنج ماه ۱۱ هزار ۵۷۵ میلیارد تومان سود از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده های سرمایه گذاری شش هزار ۴۱۰ میلیارد تومان سود اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز عملیاتی مثبت پنج هزار ۱۶۵ میلیارد تومان بود. که نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک ۲۸ درصد افزایش داشته است.

این بانک بزرگ بورسی در دوره مشابه سال گذشته تراز عملیاتی مثبت چهار هزار ۴۷ میلیارد تومان را ثبت کرد بود که حاصل کسب ۹ هزار ۶۷۴ میلیارد تومان سود از محل تسهیلات اعطایی و پرداخت پنج هزار ۶۳۷ میلیارد تومان سود به سپرده گذاران بود.

 بانک ملت در بخش جذب سپرده های بانکی جهش ۱۰۸ درصدی داشته است و مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان مرداد ماه سال جاری به رقم ۴۲۳ هزار ۶۵۶ میلیارد تومان  رسید این رقم در پایان مرداد ماه سال گذشته ۲۰۳ هزار ۹۳۱ میلیارد تومان بود.


بانک ملت در بخش تسهیلات اعطایی هم رشد نزدیک به ۸۴ درصدی داشته است و مانده تسهیلات اعطایی به رقم ۳۹۹ هزار ۷۷۵ میلیارد تومان رسید و این رقم در سال گذشته ۲۱۷ هزار ۴۵۳ میلیارد تومان بود.

براساس این گزارش، بانک ملت در دومین ماه تابستان سال جاری تراز عملیاتی مثبت ۹۹۲ میلیارد تومان را ثبت کرد که حاصل کسب دو هزار ۴۱۸ میلیارد تومان سود از محل تسهیلات اعطایی و پرداخت یک هزار ۴۲۶ میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری بود.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: