کد خبر: ۱۸۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 17 August 2020
رئیس هیات‌مدیره بیمه سرمد معتقد است: فروش بیمه‌های خرد، باعث بهتر شدن ترکیب پرتفوی شرکت، جذب مشتریان ماندگار و کاهش خسارت‌های بزرگ می‌شود که بسیار پراهمیت است.

رئیس هیات‌مدیره بیمه سرمد معتقد است: فروش بیمه‌های خرد، باعث بهتر شدن ترکیب پرتفوی شرکت، جذب مشتریان ماندگار و کاهش خسارت‌های بزرگ می‌شود که بسیار پراهمیت است.

مجتبی کاتب در مراسم افتتاح شعبه نوشهر بیمه سرمد با اشاره به اهمیت توجه به فروش بیمه‌های خرد در شبکه فروش گفت: جذب مشتریان بزرگ برای شرکت‌های بیمه اهمیت دارد، اما این مشتریان ماندگار نیستند.

مشتریان خرد، مشتریان ماندگار برای شرکت‌ها هستند و به ویژه با ارائه خدمات مناسب و به‌روز، تبدیل به مشتریان وفادار برای ما می‌شوند و برند سرمد نیز در بازار بیمه کشور در میان افراد جامعه بیشتر شناخته می‌شود. وی آماری هم از فروش بیمه‌های خرد در سه ماه ابتدایی سال ۹۹ ارائه کرد و افزود: در فصل بهار میزان فروش بیمه‌های خرد را در شرکت ۲۳ درصد افزایش دادیم. کاتب در ادامه از مدیریت شعبه نوشهر بیمه سرمد و دیگر شعب شرکت خواست، برای گسترش بیشتر شبکه فروش گام بردارند و برای جذب نمایندگان و کارگزاران جدید برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: