کد خبر: ۱۷۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - 09 June 2020
سرعت در پرداخت خسارت و جلب اعتماد بیمه گذاران از مهمترین برنامه های صنعت بیمه به شمار می رود.
سرعت در پرداخت خسارت و جلب اعتماد بیمه گذاران از مهمترین برنامه های صنعت بیمه به شمار می رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین رونمایی از سامانه ارزیابی پروژه‌های بیمه‌ای و وب اپلیکیشن بیمه سرمد سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: استفاده از دستاوردهای روزآمد دیجیتالی به جای ابزار سنتی یک رویکرد انتخابی نیست بلکه یک نیاز اساسی به شمار می رود.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت پیشتازی شرکت ها در ارائه خدمات الکترونیک، تصریح کرد: هر شرکتی که در حوزه نوآوری دیجیتالی، پیشگام باشد قطعاً سهم بیشتری را از بازار بیمه به خود اختصاص خواهد داد.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت جوانان پر انگیزه و نوآوری در شرکت بیمه سرمد استفاده از تجارب بزرگان صنعت و جسارت در عملکرد را از مهمترین عوامل توسعه صنعت بیمه یاد کرد و گفت: مدیریت حرفه‌ای و بهره گیری از توان فنی و دیجیتالی به ارتقاییک شرکت بیمه منجر خواهد شد.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به ظرفیت‌های گسترده بانک صادرات به عنوان سومین بانک بزرگ کشور از مدیران شرکت بیمه سرمد خواست با بهره گیری از توان فنی و امکانات این بانک، سهم خود را از بازار بیمه کشور افزایش دهند.

دکتر سلیمانی طراحی بسته مخصوص خدمات بیمه‌ای سرآمد، با محوریت نیازهای بیمه‌ای مشتریان بانک صادرات را از راهکارهای توسعه دانست و تصریح کرد: در صورتی که شرکت بیمه سرمد در مدیریت ریسک و آنالیز نرخ فنی در مناقصات موفق عمل کند زمینه نقش آفرینی در مرکز مدیریت ریسک و همچنین حضور پررنگ این شرکت در بازار متشکل بیمه‌ای فراهم خواهد شد.

گفتنی است در آغاز این نشست مهدی مهدوی مدیرعامل شرکت بیمه سرمد،  مجتبی کاتب رئیس هیئت مدیره و همچنین حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن ارائه گزارشی درخصوص آخرین دستاوردهای شرکت بیمه سرمد به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و از سامانه ارزیابی پروژه‌های بیمه‌ای و وب اپلیکیشن بیمه سرمد و تلفن گویای۱۵۱۶ رونمایی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: