کد خبر: ۱۸۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - 01 August 2020
شرکت ایران ارقام باسابقه بیش از نیم‌قرن در حوزه ارائه محصولات و راهکارهای بانکی، همواره منشأ خدمات مؤثر در بخش بانکی کشور بوده است و در ادامه اعتماد گسترده بسیاری از بانک‌های فعال در کشور به این شرکت، بانک رفاه کارگران نیز طی مناقصه‌ای واگذاری امور سرویس و نگهداری تعداد ۵۱۷ دستگاه خودپرداز برند NCR نصب‌شده خود در سراسر کشور را به شرکت ایران ارقام واگذار کرد.
شرکت ایران ارقام باسابقه بیش از نیم‌قرن در حوزه ارائه محصولات و راهکارهای بانکی، همواره منشأ خدمات مؤثر در بخش بانکی کشور بوده است و در ادامه اعتماد گسترده بسیاری از بانک‌های فعال در کشور به این شرکت، بانک رفاه کارگران نیز طی مناقصه‌ای واگذاری امور سرویس و نگهداری تعداد ۵۱۷ دستگاه خودپرداز برند NCR نصب‌شده خود در سراسر کشور را به شرکت ایران ارقام واگذار کرد.

علی نوروزی مدیر ارتباط با مشتری ایران ارقام در خصوص پیشینه این شرکت گفت: «شرکت ایران ارقام نام خود را به‌عنوان «نخستین» ارائه‌کننده دستگاه‌های خودپرداز به بازار ایران، بعد از انقلاب اسلامی ثبت کرده است. این شرکت با شش دهه قدمت مفتخر است که به‌عنوان یکی از پایه‌گذاران اصلی صنعت بانکداری الکترونیک و نقل‌وانتقال الکترونیکی پول در ایران، سهم عمده‌ای از بازار فروش و پشتیبانی محصولات بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داده و به‌صورت مستمر در حال گسترش سهم خود از این بازار پویاست.»

نوروزی در ادامه گفت: «این شرکت با ایجاد تحول در فرایندهای کاری و بکارگیری سامانه‌های اطلاعاتی روزآمد، سرمایه‌گذاری عظیم در توسعه و نوآوری و سازمان‌دهی مجدد و به پشتوانه سرمایه انسانی متخصص و متعهد خود در تلاش است جایگاه خود را به‌عنوان سازمانی دانش‌بنیان، شریکی راهبردی، امین، قابل‌اتکا و پیشتاز در تأمین و تولید محصولات و تکنولوژی‌های نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تثبیت و ارتقا بخشد.»

او همچنین افزود: «تلاش‌های شرکت در ماه‌های اخیر در زمینه استانداردسازی خدمات در سرتاسر کشور، مکانیزه سازی فرایندها و تحول در حوزه ارتباط با مشتریان و فروش سرعت و کیفیت پاسخ‌گویی شرکت به انتظارات مشتریان خود را وارد مرحله‌ای جدید کرده است.

گسترش محصولات و افزایش سطح تکنولوژی و امنیت در حوزه سامانه‌های نرم‌افزاری و ارتباطات گامی دیگر در پاسخ به تحولات تکنولوژیک صنعت بانکداری است و ایران ارقام در تلاش است، خدماتی بی‌سابقه ازنظر بلوغ فناوری و امنیت را در افقی کوتاه‌مدت به صنعت بانکداری کشور معرفی کند».

نوروزی در ادامه تأکید کرد: «با توجه به اینکه رضایت مشتریان یکی از عوامل حیاتی بقا در محیط کسب‌وکار و مزیتی گریزناپذیر در دنیای امروز است، شرکت ایران ارقام مشتریان خود را از دارایی‌های باارزش خود می‌داند و هرگز از نوآوری و تلاش برای حداکثرسازی ارزش‌افزوده خود برای مشتریانش بازنمی‌ایستد.»

او در پایان عنوان کرد: «شرکت ایران ارقام همواره خود را مدیون و سپاسگزار تمامی مشتریان خود می‌داند و نهایت قدردانی را از حسن اعتماد بانک محترم رفاه کارگران ابراز و نهایت تلاش خود را برای ایفای وظیفه در قبال این اعتماد انجام خواهد داد.»
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: