کد خبر: ۱۸۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 18 July 2020
"وسالت" در سال 98
صورت های مالی سال ۹۸ بانک قرض الحسنه رسالت حسابرسی و تایید شد و به هر سهم یک هزار ۷۶۹ سود تعلق گرفت و همچنین قیمت سهام این بانک در این مدت نزدیک به ۲۹۴ درصد رشد کرد.
 به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک قرض الحسنه رسالت اطلاعات و صورت های مالی منتهی با پایان اسفند ماه ۹۸ (حسابرسی شده) را منتشر کرد .
 
براساس این گزارش این بانک خصوصی زیان ۷۴۸ ریالی سال ۹۷ را به سود یک هراز ۷۹۰ ریالی برای هر سهم در ۹۸ بدل کرد،این بانک توانست در سال گذشته، ۸۸ میلیارد تومان سود خالص ثبت کند در حالی که در سال قبل از آن ۳۷ میلیارد تومان زیان خالص شناسایی کرده بود .
 
زیان انباشته این شرکت در سال ۹۷ ، ۴۶ میلیارد تومان بود که در سال ۹۸ این زیان انباشته به سود انباشته ۳۶ میلیارد تومانی تبدیل شد . سود آوری بانک قرض الحسنه رسالت در سال گذشته نتیجه افزایش ۵۰ درصدی مجموع درآمدهای این شرکت و همچنین کنترل هزینه های این شرکت بود این بانک در سال گذشته ۲۹ درصد در مجموع هزینه هایش افزایش یافت.
 
عمکرد مطلوب این بانک در سال گذشته و همچنین رونق بازار سرمایه قیمت سهام "وسالت" را از یک هزاز ۳۹۷ ریال به رقم چهار هزار ۱۰۶ ریال افزایش داد که حاکی از رشد ۲۹۴ درصدی است.
 
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: