کد خبر: ۱۸۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 01 July 2020
دسترسی مجدد مشتریان به مرکز ارتباط با مشتریان این بانک فراهم شده و مشتریان می توانند خدمات خود را دریافت کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دسترسی مجدد مشتریان به مرکز ارتباط با مشتریان این بانک فراهم شده و مشتریان می توانند خدمات خود را دریافت کنند.

گفتنی است به منظور ارتقای سرورهای مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه(فراد)،ارتباط با مرکز یاد شده و سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان روز سه شنبه دهم تیر ماه سالجاری طی ساعاتی با قطعی موقت همراه بود که با ارتقای سرورها و زیر ساخت ها، این مرکز هم اکنون آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: