کد خبر: ۱۷۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۹ - 21 June 2020
در سال ۹۸
بانکداری ایرانی - "وبملت" در سال ۹۸ از محل سرمایه گذاری و سپرده گذاری ها پنج هزار ۶۹۴ میلیارد تومان سود حاصل کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۶۴ درصد افزایش داشته است.
بانکداری ایرانی -  "وبملت" در سال ۹۸ از محل سرمایه گذاری و سپرده گذاری ها پنج هزار ۶۹۴ میلیارد تومان سود حاصل کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۶۴ درصد افزایش داشته است.
 
به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک ملت گزارش پایانی از صورت های مالی تلفیقی منتهی به پایان اسفند ماه سال ۹۸ ( حسابرسی نشده)  را منتشر کرد .
 
براساس این گزارش " وبملت " برای هر سهم ۵۰۲ ریال سود شناسایی کرد و سود تلفیقی محقق شده در این شرکت نیز ۸۹۲ ریال به ازای هر سهم گزارش شد .
 
 این بانک بزرگ بورسی در صورت های مالی تلفیقی سال گذشته مجموع در آمدها را ۳۱ هزار ۶۱۳ میلیارد تومان ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از پنج درصد افزایش داشته است.
 
براساس همین گزارش در آمد های مشاع ۳۲ درصد رشد داشته است که دراین سر فصل سود وجه التزام تسهیلات اعطایی ۲۶ درصد و سود حاصل از سرمایه گذاری و سپرده گذاری ها ۶۴ درصد رشد داشته است .
 
در بخش در آمدهای غیر مشاع این شرکت ۲۲ هزار ۹۱۱ میلیارد تومان در آمد شناسای کرد که در آمد های کار مزدی ۲۰ درصد و سایر در آمد ها ۹۵۶ درصد رشد داشته است.
 
 بانک ملت برای سال ۹۸ بیش از چهار هزار و ۵۱۸ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد و سود انباشته شرکت شش هزار ۱۶۳ میلیارد تومان ثبت شد.
 
 
 
 و همچنین تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه  منتهی به پایان اردیبهشت ماه ۹۹ این بانک نشان می دهد ،  چهار هزار ۲۶۵ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل به سپرده های سرمایه گذاری دو هزار ۴۲۱ میلیارد تومان  سود پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک هزار  ۸۴۴ میلیارد تومان بود.
 
 این بانک بورسی در اردیبهشت ماه نسبت به ماه قبل ۱۸ درصد بیشتر سپرده جذب کرد، مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت در فروردین ماه ۲۵۲ هزار میلیارد تومان بود که در ادیبهشت به ۲۹۷ میلیارد تومان رسید.
 
همچنین تسهیلات اعطایی بانک ملت در دومین ماه سال جاری ۱۲ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و به رقم ۲۷۱ هزار میلیارد تومان رسید، مانده تسهیلات اعطایی این بانک در فرودین ماه ۲۵۲ هزار میلیارد تومان بود.
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: