کد خبر: ۱۷۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 02 May 2020
بانکداری ایرانی - سهام 5 بانک و دو بیمه از 14 تا 31 اردیبهشت ماه عرضه میشود. وزارت اقتصاد در اطلاعیه جدید روش خرید سهام عرضه شده را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی - سهام 5 بانک و دو بیمه از 14 تا 31 اردیبهشت ماه عرضه میشود. وزارت اقتصاد در اطلاعیه جدید روش خرید سهام عرضه شده را اعلام کرد.

به گزارش  بانکداری ایرانی ، سهام بانک‌‌های تجارت، ملت و صادرات در قالب صندوق قابل معامله بورسی از تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه عرضه میشود.مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات دقیق و دسترسی سریع‌تر در زمان آغاز عرضه، از طریق اپلیکیشن ست اقدام نمایند. شرایط به این شرح است:

بدون الزام به داشتن کد معاملات بورسی در زمان خرید
بدون الزام به داشتن حساب در بانک‌های فوق
قابل خرید توسط عموم مردم تا سقف ۲۰ میلیون ریال به ازای هر کد ملی
 

سهام شرکت‌های دولت را با 20 درصد تخفیف از بانک تجارت بخرید

در همین حال بانک تجارت نیز اعلام کرد: بانک تجارت باقیمانده سهام دولت در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را بدون نیاز به کد بورسی پذیره‌نویسی می‌کند.

پذیره نویسی از بامداد روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ آغاز و تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت 1399 ادامه دارد. حداقل مبلغ پذیره‌نویسی برای هر یک از اشخاص حقیقی دارای کد ملی ۱۰۰ هزار ریال و حداکثر مبلغ ۲۰ میلیون ریال قابل انجام است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.

بانک تجارت به منظور سهولت در فرآیند پذیره نویسی و حفظ سلامتی هم وطنان به سبب شیوع بیماری کرونا با ایجاد درگاه‌های پرداخت غیرحضوری شامل پایگاه اینترنتی بانک ، اینترنت بانک، همراه بانک، ست و پات و همچنین حضوری از طریق شعب بانک تجارت، امکان پذیره نویسی سهام دولت را فراهم کرده است.

پیشتراعلام شد که اولین جلسه كمیته اجرایی ابلاغیه مذكور به ریاست وزیر اقتصاد برگزار شد. در این جلسه مقرر شد، با سرعت لازم نسبت به صدور كد بورسی برای همه دارندگان سهام عدالت اقدام شود.همچنین در اسرع وقت، جلسه فوق العاده شورای عالی بورس به منظور بررسی و تصویب مقررات مورد نیاز و انتقال سهام به دارندگان سهام عدالت برگزار شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: