کد خبر: ۱۷۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - 07 March 2020
رییس بانک مرکزی ضمن اعلام نکاتی درباره محدود سازی دامنه نوسان در بورس و تدبیر وزیر اقتصاد، اظهارات نقل شده مبنی بر نگرانی از هجوم نقدینگی به بازار ارز را تکذیب کرد و درباره ریسک بالای سرمایه‌گذاری هشدار داد.
بانکداری ایرانی - رییس بانک مرکزی ضمن اعلام نکاتی درباره محدود سازی دامنه نوسان در بورس و تدبیر وزیر اقتصاد، اظهارات نقل شده مبنی بر نگرانی از هجوم نقدینگی به بازار ارز را تکذیب کرد و درباره ریسک بالای سرمایه‌گذاری هشدار داد.

 به گزارش  بانکداری ایرانی ،   عبدالناصر همتی درباره تصمیم هیات مدیره سازمان بورس برای محدود سازی دامنه نوسان و تدبیر وزیر اقتصاد در اینستاگرام اعلام کرد: از دغدغه ریاست سازمان بورس و تلاش های وی برای مدیریت بازار در شرایط حساس کنونی اقتصاد به عنوان یک عضو شورای عالی بورس قدردانی می‌کنم.

نظرات کارشناسان بازار سرمایه و سایر بازارهای مالی در دو روز گذشته به رغم تنوع، سازنده و قابل تقدیر بود.

ارجح این است که این گونه تصمیمات مهم در شورای عالی بورس نیز طرح و بررسی همه ابعاد آن و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی اتخاذ شود.

یکی از راهکارهای مدیریت روند بازار سرمایه استفاده دولت از فرصت عرضه اولیه سهام و نیز برنامه‌ریزی برای افزایش درصد سهام شناور شرکت های مهم است. اقبال بازار سرمایه را نیک پنداریم و با افزایش عرضه سهام عمق بیشتری به آن بدهیم.

نکات مطرح شده به نقل از بنده در خصوص نگرانی از هجوم نقدینگی به بازار ارز و ... را تایید نمی کنم و باز هم تاکید می کنم بازار ارز با حضور و مدیریت بانک مرکزی همچنان ریسک بالا برای سرمایه‌گذاری دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: