کد خبر: ۱۷۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - 28 February 2020
داده‌های بازارهای اینترنتی و آنلاین نشان می‌دهد که به دنبال سقوط سنگین وال‌استریت در روز پنجشنبه، سقوط شاخص‌های سهام آمریکا روز جمعه همچنان ادامه خواهد داشت.
 
  بانکداری ایرانی -  داده‌های بازارهای اینترنتی و آنلاین نشان می‌دهد که به دنبال سقوط سنگین وال‌استریت در روز پنجشنبه، سقوط شاخص‌های سهام آمریکا روز جمعه همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش  مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، داده‌های بازارهای اینترنتی و آنلاین نشان می‌دهد که روز جمعه به دنبال سقوط سنگین وال‌استریت در روز پنجشنبه، که شاخص‌های سهام آمریکا را به محدوده اصلاح قیمت فنی خود وارد کرد، سقوط سنگین دیگری در انتظار بازارهای این کشور است.

تا ساعت ۱۰:۴۴ صبح جمعه به وقت تهران، میانگین صنعتی داو جونز در معاملات اینترنتی ۴۲۹ واحد سقوط کرد که این نشان دهنده یک سقوط ۶۲۰.۲۴ واحدی در آغاز معاملات امروز بازارهای آمریکا است.

داده‌ها نشان می‌دهد شاخص‌های اس‌اندپی و نزدک هم به شدت سقوط خواهند کرد.

در این میان سود اوراق قرضه آمریکا که به پایین‌ترین سطح خود رسیده بود همچنان در حال پایین‌تر آمدن است. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله آمریکا تا ۱.۲۲۷۴ درصد پایین آمد.

داوجونز در پایان معاملات روز پنجشنبه آمریکا (بامداد جمعه به وقت تهران) ۱۲۰۰ واحد سقوط کرد که این بدترین سقوط یک روزه در تاریخ این شاخص است.

داوجونز در ۱۲ فوریه به بالاترین رکورد خود رسیده بود، در حالی که اس‌اندپی همین ۶ روز پیش رکورد تاریخی خود را به ثبت رسانده بود و حالا هر دو شاخص تا محدوده اصلاح قیمت فنی خود سقوط کرده‌اند. این سریع‌ترین سقوط به محدوده اصلاح قیمت فنی در تاریخ معاملات آمریکا است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: