کد خبر: ۱۷۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۸ - 03 January 2020
معاون برنامه ریزی وفناوری بانک صنعت ومعدن گفت: بانکداری دیجیتال پیشرانه بانک بسوی جایگاه اصلی خود بعنوان بانک توسعه ای تخصص محور و اقدامی برای پاسخگویی به نیازهای مشتری برای خدمات نوآورانه است.
معاون برنامه ریزی وفناوری بانک صنعت ومعدن گفت: بانکداری دیجیتال پیشرانه بانک بسوی جایگاه اصلی خود بعنوان بانک توسعه ای تخصص محور و اقدامی برای پاسخگویی به نیازهای مشتری برای خدمات نوآورانه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در نشست تحول دیجیتال با کارشناسان بخش های مختلف این بانک ضمن بیان مطلب فوق افزود: هم اکنون حرکت به سمت بانکداری دیجیتال در تمام مؤسسات مالی و غیرمالی کشور آغاز شده و بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای برای بهبود تعامل با مشتریان و فراهم آوردن ابزارهای مناسب به منظور ارزیابی حرفه ای مشتریان و تسهیل فرآیندهای کاری نیازمند ایجاد تحول دیجیتال است.

یوسفی نیا عنوان داشت: در این بانک ما به دنبال ایجاد یک دگردیسی در نوع رابطه مشتری با بانک هستیم زیرا فرآیندهای کاری در یک بانک توسعه ای با بانک های تجاری متفاوت است و با ایجاد ابزارهای فناورانه و دینامیک کردن فرآیندها توسط یک تیم کارشناسی متخصص که به فرآیندهای بانک اشراف دارند، این فرآیندها برای مشتریان شخصی سازی می شود.

احمد آهی مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نیز اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال در نهایت به دنبال ایجاد سیستم (PAAS) Process As a Service هستیم که خوشبختانه در بانک پروسه های کاری آن مشخص شده و بانک اکنون در آستانه مهندسی مکانیزه کردن فرآیندها قرار دارد و می توانیم اولین بانکی باشیم که پایلوت بانکداری دیجیتال در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: در این بانک یک سیستم یکپارچه ایجاد شد و طراحی فرآیندها بر مبنای آموزه های دیجیتالی را در دست انجام داریم که همزمان لازم است مدل کسب و کار بانک نیز در عرصه این اکوسیستم جدید بانکداری متحول شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: