کد خبر: ۱۶۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - 19 December 2019
 

  بانکداری ایرانی - معاون روابط کار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک با سازمان تأمین اجتماعی و همکاری انجمن صنفی کارفرمایی،از آموزش رایگان ایمنی به ۳۰هزار کارگر ساختمانی خبرداد.

به گزارش   وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی در نشست هم اندیشی منطقه‌ای با نمایندگان تشکل‌های کارگری و تأمین اجتماعی در محل سازمان تأمین اجتماعی، با تاکید بر لزوم اجرای شفافیت در امور گفت: در این راستا با اصلاح آئین نامه مربوطه، حضور بازرسان کار در بحث آموزش و مشاوره تا زمانیکه شاغل هستند ممنوع شده است.

به گفته وی، شورای عالی کار مظهر سه جانبه گرایی است و تلاش شده بحث سه جانبه گرایی در شورای عالی کار و شورای عالی حفاظت فنی به طورکامل رعایت شود.

شاکرمی با بیان اینکه شرکت‌های استارت آپی از نظر بیمه‌ای دارای مشکلاتی هستند افزود: امروز برای حل مشکل بیمه‌ای افراد شاغل در شرکت‌های استارت آپی و فضای مجازی نیازمند مقررات جدیدی هستیم.

شاکرمی با تاکید براینکه هر گونه اصلاح آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها باید در راستای بهبود و ارتقای سهجانبه گرایی انجام شود تصریح کرد: این وزارتخانه آمادگی خود را برای بهبود بخشیدن به امر سه جانبه گرایی با حضور و نظر شرکای اجتماعی اعلام می‌کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: