کد خبر: ۱۶۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - 28 November 2019
"وبملت" در ۸ ماه نخست سال ۹۸ تراز عملیاتی مثبت ۶ هزار و ۴۴۳ میلیارد تومان را ثبت کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ رشد بیش از ۲۲۵ درصدی را نمایان می کند

بانکداری ایرانی   بانک ملت که با سرمایه ثبت شده ۵ هزار میلیارد تومان در بازار سرمایه فعال است عملکرد آبان ماه را منتشر کرد.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی،  این بانک بزرگ بورسی در ۸ ماه نخست سال ۹۸ تراز عملیاتی مثبت ۶ هزار و ۴۴۳ میلیارد تومان را ثبت کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ رشد بیش از ۲۲۵ درصدی را نمایان می کند ، این بانک در ۸ ماه نخست سال گذشته توانسته بود تراز مثبت ۲ هزار ۸۵۲ میلیارد تومانی را ثبت کند.
 
"وبملت" در ۸ ماه نخست سال جاری ۱۶ هزار ۳۴ میلیارد تومان در آمد از تسهیلات اعطایی کسب کرد که نزدیک یک هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان از این در آمد در همین ماه حاصل شده است . 
 
هم چنین سود اعطا شده به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک نزدیک به ۹ هزار ۵۹۱ میلیارد تومان است که حدود ۱۲۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به آبان ماه است.
 
بررسی گزارش عملکرد  ماهانه بانک ملت در سال جاری نشان دهنده عملکرد مطلوب این بانک است این بانک خصوصی بطور متوسط در هر ماه بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در آمد داشته است در بین بانکها  عملکرد   درخشانی است .
 
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: