کد خبر: ۱۶۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - 03 October 2019
فرمانده سپاه استان البرز گفت: مسئله مشکلات اقتصادی فعالیت صنایع کشور در بخش های مختلف مطرح است و تک مجهولی و دیکته شده نیست.
به گزارش ایسنا، سردار یوسف مولایی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح کلینیک صنعت، معدن و تجارت سازمان بسیج مهندسین البرز که با همکاری اتاق بازرگانی و جهاد دانشگاهی دانشگاهی البرز به  نتیجه رسیده است،‌ با اشاره به اینکه در کلینیک صنعت نگاه ها باید به جمیع کارها و در ابعاد مختلف ‌باشد، گفت: دشمن تصمیم گرفته است که ارکان قدرت ما را سست کند و در ادامه بر یکی از ستون های نظام که اقتصاد کشور است، فشار وارد آورد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه وقتی دچار فشارهای اقتصادی هستیم، نباید تئوری های قدیمی در این حوزه استفاده شود، گفت: نسخه های کار باید تغییر کند و به ساخت تئوری روی آوریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در کلینیک صنعت نباید ذهن ها به سمت تئوری های ناهمسان با کشور حرکت کند، افزود: این‌طور کار کردن به یقین تنها هزینه تراشی خواهد داشت، در کلینیک صنعت باید عملیاتی کار کرد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه می دانیم برخی مسئولین نسبت به مشکلات بی تفاوت بوده، افزود: عده ای که در مسئولیت های مختلف  کشور حضور دارند اجازه داده می‌دهند کالاهایی از خارج وارد ایران شود؛ چون از این طریق تجارت می کنند، این افراد اجازه تولید آن کالا در داخل کشورمان را نمی دهند و عمدا جلوی تولید سنگ اندازی می کنند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه ملتی بدبخت و بیچاره است که از سرمایه هایی که دارد بدرستی استفاده نکند، عنوان کرد: گاهی در کشور اهالی صنعت از بی توجهی و بی دقتی برخی مسئولین به این حوزه گلایه مند هستند؛ چون این مسئولین سوداگر هستند و این باور را دارند که تجارت بهتر از ساخت و تولید است.

وی با اشاره به اهمیت تکیه بر ساخت و تولید در کشور ادامه داد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس از جمله این ظرفیت های ایجاد شده در کشورمان است  که در دنیا نمونه است و در سال جاری در زمینه میعانات گازی توان تولید برای نصف کشور را دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: