کد خبر: ۱۵۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - 11 April 2019
بانکداری ایرانی ـ چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز، امروز پنجشنبه با مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی با حضور مسئولان وزارت جهادکشاورزی و سفیر هلند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش  ایرنا، در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی نوین ترین طرح ها، خدمات و صنایع مرتبط با حوزه های باغبانی، صنعت گلخانه سازی، نهاده ها، ماشین آلات، تجهیزات، آبیاری ، گل و گیاه و صنایع وابسته را به نمایش گذاشته شده است. 
در این نمایشگاه در کنار شرکت های داخلی، نمایندگانی از کشورهای هلند، آلمان، فرانسه، اسپانیا، آذربایجان و اردن حضور دارند. 

ضمن ارایه جدیدترین خدمات و تولیدات خود زمینه انتقال تکنولوژی های نوین حوزه های مختلف کشاورزی و تولید گل و گیاه را به داخل کشور فراهم می کنند. 
این نمایشگاه با رویکرد تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی جهت تولید پایدار ، اقتصادی کردن تولید، و سلامت محصولات با استفاده از راهبرد توسعه کشت گلخانه ای و مدیریت آب و آبیاری کشاورزی برپاشده است. 

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز، امروز پنجشنبه تا 24 فروردین به مدت سه روز از ساعت 10 تا 18 در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است. ‌
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: