کد خبر: ۱۵۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - 09 February 2019
نشست هم اندیشی نمایندگان شبکه فروش استان گلستان بیمه "ما"، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.
نشست هم اندیشی نمایندگان شبکه فروش استان گلستان  بیمه "ما"، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" در این نشست که با محوریت بررسی و ارزیابی عملکرد نمایندگان و رفع موانع و شناسایی فرصت‌ها در راستای ارتقای فروش  برگزار شده بود،  حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" ضمن تاکید بر نقش شبکه فروش در صنعت بیمه خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب و کار با همکاری شبکه فروش محقق می‌شود و این موضوع مستلزم آموزش نمایندگان و تجهیز آنها به دانش روز بیمه ای است.

وی یکی از راهکارهای دستیابی به اهداف تبیین شده  بیمه "ما"  را مشارکت ارکان شرکت بویژه نمایندگان عنوان کرد و  تعامل هر چه بیشتر شبکه فروش و ستاد شرکت را مورد تأکید قرار داد.

بهاری فر به فروش هوشمندانه همراه  با صداقت اشاره کرد و گفت:  باید همانند سالهای گذشته ، صداقت، تعامل و انعطاف را سرلوحه کار خود قرار داده و بیش از گذشته تعاملات خود را به عنوان بیمه گر با شبکه فروش و بیمه گذار بهبود ببخشیم.

گفتنی است در این نشست، عموزاد رییس شعبه گرگان به ارائه گزارش عملکرد شعبه در یک سال گذشته پرداخت و  نمایندگان نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود شرایط شرکت اعلام کردند. همچنین  با طرح سوالاتی مسائل و مشکلات خود را با برخی مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب بیمه "ما"مطرح کردند.

در حاشیه این مراسم ، انتخابات اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان گلستان نیز برگزار شد و طی مراسمی از نمایندگان برتر استان تقدیر به عمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: