کد خبر: ۱۵۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۷ - 18 January 2019
پست اینستاگرامی رییس کل بانک مرکزی در یک پست کنایه آمزی اینستاگرامی نوشت: در شرایط تحریم و فشار اقتصادی، طرح مشکلات و اظهارات از سوی مسئولین باید در چارچوب استراتژی باشد.
بانکداری ایرانی - پست اینستاگرامی رییس کل بانک مرکزی در یک پست کنایه آمزی اینستاگرامی نوشت: در شرایط تحریم و فشار اقتصادی، طرح مشکلات و اظهارات از سوی مسئولین باید در چارچوب استراتژی باشد.

به گزارش تسنیم، در پست اینستاگرامی رییس کل بانک مرکزی آمده است: رانت و فشاد در شرایط تحریم تشدید میشود؛ مردم جولان رانت جویان و رانت سازان را نمی پذیرند. بانک مرکزی در این مسیر مصمم است. 


به گزارش تسنیم، به نظر می رسد اظهارات آقای همتی در واکنش به سخنان اخیر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه است که گفته" در حوزه صادرات نفتی به شدت دچار مشکل هستیم به گونه‌ای که از 2 میلیون و 410 هزار بشکه نفت برای هر روز در سال 1397 که 47 میلیارد دلار درآمد نفتی در بودجه سال جاری پیش بینی شده بود، در حال حاضر به شدت فاصله گرفته‌ایم. برای صادرات نفت مجبوریم که از کشتی استفاده کنیم، اما کشتیرانی ما نیز تحریم است این در حالی است اگر کشتی نیز برای صادرات نفت پیدا کنیم باید کشتی را بیمه کنیم اما بیمه‌های ما نیز تحریم هستند."
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: