کد خبر: ۱۵۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۷ - 02 January 2019
شانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با حضور دهها شرکت فعال در این عرصه، امروز (چهارشنبه) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی گشایش یافت.
بانکداری ایرانی -شانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با حضور دهها شرکت فعال در این عرصه، امروز (چهارشنبه) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغار فعالیت این نمایشگاه و با حضور مهدی جهانی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، از یک دستگاه مینی بوس شهری و بین شهری ۲۲ نفره رونمایی شد.

معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل عمومی خدمات و صنایع وابسته، خودروهای سنگین، ماشین آلات عمرانی و راه سازی، وسائط نقلیه سبک و سنگین، خودروهای مخصوص و تجاری، ترافیک و صنایع وابسته، عمران و توسعه شهری و مکانیزاسیون خدمات شهری از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی و ایجاد ظرفیتهای جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل و ترانزیت کالا و مسافر، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکتهای داخلی و خارجی و بهبود وضعیت محیط زیست در کلانشهرها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
این نمایشگاه در فضایی به مساحت 30 هزار مترمربع در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده و تا پانزدهم دی ماه جاری از ساعت 9 صبح تا 17 بعدازظهر پذیرای علاقه مندان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: