کد خبر: ۱۴۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - 12 December 2018
با انتشار فهرست اولیه و 35 نفره ایران برای حضور در جام ملت های آسیا رسانه های ویتنام از این جمع خرید گران قیمت برایتون را کلیدی ترین ستاره رقیب اصلی شان معرفی کردند.
به گزارش "ورزش سه"، ویتنام به عنوان دومین حریف ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا روز 21 دی ماه باید در ابوظبی مقابل شاگردان کارلوس کی روش قرار بگیرد از همین رو اخبار و حواشی پیرامون اردوی ایران برای رسانه های این کشور از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است. یکی از این خبرها انتشار فهرست 35 نفره و اولیه ایران برای حضور در جام ملت ها بود که بازتاب زیادی در ویتنام داشت.

سایت bongda در گزارشی پیرامون انتشار فهرست تیم ملی ایران نوشت:« کارلوس کی روش 35 نفر را به اردوی نهایی ایران دعوت کرد تا از میان آنها 23 نفر را برای سفر به امارات انتخاب کند. در میان دعوت شده ها می توان از علیرضا جهانبخش ستاره برایتون به عنوان کلیدی ترین چهره نام برد، بازیکنی که با آلکمار آقای گل هلند شد و حالا با برایتون در هفت بازی لیگ جزیره به میدان رفته است».

این سایت در ادامه با اشاره به چهره های سرشناس دیگر از نفراتی مثل سردار آزمون، سعید عزت الهی، کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، حاج صفی و ... به عنوان ستون های اصلی ایران نام برد و مدعی شد کی روش بعد از 8 سال نشستن روی نیمکت رهبری ایران با تجربه دستیاری آلکس فرگوسن امیدوار است در جام ملت های آسیا به عنوان و افتخاری بزرگ برسد تا نامش در تاریخ ایران جاودانه شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: