کد خبر: ۱۴۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - 02 December 2018
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای جلوگیری از عدم انجام وظایف قانونی دستگاه ها، سامانه ای تحت عنوان سامانه کنترل و نظارت بر پیشرفت وظایف دستگاه ها در حوزه سامانه ها را رونمایی کرد.

بانکداری ایرانی - ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای جلوگیری از عدم انجام وظایف قانونی دستگاه ها، سامانه ای تحت عنوان سامانه کنترل و نظارت بر پیشرفت وظایف دستگاه ها در حوزه سامانه ها را رونمایی کرد.

حمیدرضا دهقانی نیا در گفت و گو با مهر، با اشاره به رونمایی از «سامانه کنترل و نظارت بر پیشرفت وظایف دستگاه ها در حوزه سامانه ها» با اولویت سامانه جامع انبارها، اظهار داشت: در جلسه ای که با نمایندگان تمامی وزارت خانه ها داشتیم نحوه استفاده از این سامانه را آموزش دادیم.

مدیرکل نظارت بر سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: تمام وظایف دستگاه ها به تفکیک در این سامانه بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی این سامانه مستند به ماده ۴۶ آیین نامه مواد ۵ و ۶ است و از این پس این سامانه در جلسات مدنظر وزرا و روسای دستگاه ها ارائه می شود تا از میزان پیشرفتشان و تکالیف مانده خود مطلع شوند.

دهقانی نیا گفت: همچنین ما از بارگذاری نتیجه کار دستگاه ها برای اطلاع عموم، استقبال می کنیم.

گفتنی است؛ طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سامانه های مختلفی برای وزارت خانه و دستگاه ها در کشور راه اندازی شده است اما بعضا برخی از دستگاه ها از انجام تکالیف خود سرباز می زنند از این رو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف کنترل و نظارت بر پیشرفت وظایف دستگاه ها در حوزه سامانه ها، اقدام به رونمایی از این سامانه کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: