کد خبر: ۱۴۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - 30 November 2018
خبرگزاری میزان- این درحالی است که در خصوص کمیته تعیین وضعیت و سرنوشت اعضای این کمیته فدراسیون فوتبال هیچ اطلاع رسانی دقیقی از طرف فدراسیون فوتبال صورت نگرفته است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، این روز‌ها در بین حواشی و دعوا‌های فوتبالی یک موضوع بسیار مهم در حاشیه مانده که به آن رسیدگی نمی‌شود.

از چند وقت پیش بود که اعضای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در اقدامی جالب یا از سمت خود استعفا دادند و یا کنار رفتند.

شنیده می‌شود که پرونده‌های مالی که کمیته تعیین وضعیت در حال بررسی آنها بودند ارقام بسیار سنگینی را شامل می‌شود و احکام صادره در این کمیته ارقام بسیار سنگینی بوده. این در حالی است که خیلی از این پرونده‌ها وقتی به کمیته استنیاف رفته تعدیل شده است.

این درحالی است که در خصوص کمیته تعیین وضعیت و سرنوشت اعضای این کمیته فدراسیون فوتبال هیچ اطلاع رسانی دقیقی از طرف فدراسیون فوتبال صورت نگرفته و شاید به نوعی حواشی اخیر فوتبال ایران توفیقی اجباری بر‌ای وضعیت کمیته تعیین وضعیت است.

حالا سوال اینجاست که آیا مسئولان فدراسیون فوتبال نمی‌خواهند سرنوشت این کمیته را تعیین کنند؟ وثوق احمدی و دیگر اعضای کمیته تعیین وضعیت کجا هستند؟ آیا آنها به دلخواه خودشان از سمتشان استعفا دادند یا به آن‌ها گفته شده استعفا بدهند!

مسئولان فدراسیون فوتبال هر چه سریع‌تر باید تکلیف کمیته تعیین وضعیت را مشخص و در این خصوص اطلاع رسانی عمومی کنند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: