کد خبر: ۱۴۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - 26 November 2018
سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ICOPMAS ۲۰۱۸ تا ساعتی دیگر در هتل المپیک تهران آغاز به کار می‌کند.
در این همایش سه روزه علاوه بر حضور 30 نفر از متخصصان برجسته علوم و صنایع دریایی از 15 کشور جهان، مقامات دستگاههای مرتبط از جمله وزیر راه وشهرسازی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی حضور دارند.

همچنین یک نمایشگاه جانبی از دستاوردها و توانمندیهای کشور در زمینه مهندسی و مدیریت سواحل و بنادر و سازه های دریایی هم در این همایش برگزار شده است.

قرار است علاوه بر نشستهای تخصصی، چهار سخنران کلیدی از دانشگاه های تربیت مدرس ایران، لوند سوئد، اوتاوای کانادا و یک موسسه دریایی انگلیس به معرفی جنبه های مختلف این صنعت بپردازند.

مدیریت سواحل و بنادر، مهندسی سازه ها و بندر، مهندسی فراساحل و خطوط لوله ، محیط زیست دریایی و ایمنی و هیدرودینامیک و رسوب، 5 محور این همایش تخصصی هستند که خود، مقدمه دهمین همایش سواحل و سازه های دریایی کشورهای درحال توسعه در سال 2020 میلادی است.

گفتنی است ایران هم اکنون 190 هزار کیلومتر مربع از آبهای جهان را تحت حاکمیت خود دارد و 5 هزار و 800 کیلومتر خطوط ساحلی در سه دریای خزر و عمان و خلیج فارس دارد و ظرفیت کل تناژ ناوگان دریایی (نفتی و غیر نفتی) کشورمان به 22 میلیون و 400 هزار تن بالغ می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: