کد خبر: ۱۴۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - 17 November 2018
سایپا و ذوب آهن برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو، باید دو مسابقه حساس را پشت سر بگذارند و راه آنها برای رسیدن به مرحله گروهی در گرو شکست الریان و الغرافه است.
به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری قرعه‌کشی مرحله پلی‌ آف لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2019، تکلیف سهمیه تیم‌های ایرانی را مشخص کرد که بر این اساس سایپا و ذوب‌آهن در مرحله دوم پلی آف حاضر شوند و با برتری در بازی‌های مرحله دوم و سوم، به مرحله گروهی صعود کنند.

در مرحله دوم هم سایپا و هم ذوب آهن میزبان رقبای خود خواهند بود؛ سایپا در اولین دیدار خود به مصاف مینروا پنجاب هند خواهد رفت و ذوب آهن با برنده دیدار دو تیم الوحدات اردون و الکویت کویت بازی خواهد کرد. مرحله سوم این مسابقات در تاریخ 30 بهمن برگزار می‌شود که سایپا و ذوب‌آهن در صورت موفقیت در بازی نخست، باید در مرحله سوم و در قطر به ترتیب به مصاف الریان و الغرافه بروند، که بی شک دیدارهایی سخت برای شاگردان علی دایی و علیرضا منصوریان خواهد بود.

مرحله دوم پلی‌آف| 23 بهمن

سایپا ایران – مینروا پنجاب هند
ذوب‌آهن ایران – برنده بازی الوحدات اردن و الکویت کویت

مرحله نهایی پلی‌آف|30 بهمن
الریان قطر – برنده بازی سایپا ایران و مینروا پنجاب هند
الغرافه قطر – برنده بازی ذوب آهن ایران و (برنده بازی الوحدات اردن و الکویت کویت)

این در حالی است که پیش تر مهدی تاج از افزایش سهمیه تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به 1+3 گفته بود ولی حالا کار سختی برای دو نماینده ایران وجود دارد و فقط استقلال و پرسپولیس هستند که به صورت مستقیم در قرعه کشی مرحله گروهی حضور دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: