کد خبر: ۱۴۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 11 November 2018
گروه خودرو سازی سایپا درتازه ترین ابتکار خود به مشتریانش پیشنهاد کرد: به جای ساندرو پراید تحویل بگیرید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ شرکت سایپا در بخشنامه‌ای به نمایندگی‌ها اعلام کرد: مشتریانی که ساندرو و تندر۹۰ ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبت نامی خود تحویل بگیرند.

براساس این بخشنامه شرکت سایپا با اذعان به تأخیر پیش آمده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو شرکت پارس خودرو از مشتریان خود خواسته یکی از دو روش پیشنهادی این شرکت را انتخاب کنند.

پیشنهاد اول شرکت سایپا جایگزینی تعهدات رنو با محصولات X۱۰۰ (سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱) و X۲۰۰ (تیبا، تیبا۲، ساینا) با سود مشارکت و تأخیر به میزان ۲۷ درصد طبق قرارداد است.

براین اساس به ازاء هر ساندرو و استپ وی ، دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه X۱۰۰ و یک دستگاه X۲۰۰ که یک دستگاه با موعد تحول بهمن ۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنو مشتری و یک دستگاه با زمان تحویل آذر ۹۸ به قیمت روز شرکت خواهد بود.

این شرکت برای مشتریان تندر نیز یک دستگاه خودرو X۱۰۰ (سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱) و یا X۲۰۰ (تیبا، تیبا۲، ساینا) با موعد تحویل بهمن ۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنو پیشنهاد داده است.

همچنین قیمت محصولات به قیمت زمان تحویل مشتری طبق قرارداد محاسبه خواهد شد وسود مشارکت و تأخیر طبق قرارداد به میزان ۲۷ درصد (۱۵ درصد سود مشارکت) ادامه خواهد یافت.

اما اگر مشتریان خرید ساندرو استپ وی و تندر 90 تمایلی به سوارشدن پراید و یا تیبا نداشته باشند می توانند با اعلام انصراف از خرید، 30 تا 36 درصد سود از زمان واریز وجه اولیه از شرکت سایپا دریافت کنند.

بدین ترتیب اگر متقاضیان تا پایان آبان انصراف خود را اعلام کنند ، 36 درصد و در صورت انصراف پس از پایان آبان ماه 30 درصد سود مشارکت دریافت خواهند کرد.

پیشنهادهای قابل تامل شرکت سایپا برای مشتریان خودروهای گروه رنو درحالی منتشر می شود که گفته می شود بزودی این پیشنهاد به خریداران خودرو کوئیک نیز ارائه شود، تا آنها نیز به جای خودرو ثبت نامی خود ساینا سوار شوند.
برچسب ها: سایپا ، ساندرو ، پراید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: