کد خبر: ۱۴۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 11 November 2018
دبیر شورای عالی مناطق آزاد در آیین گشایش «روز کیش» گفت: نامگذاری این روز فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور و روزی برای خوداتکایی و خودباوری است.
 بانکداری ایرانی - دبیر شورای عالی مناطق آزاد در آیین گشایش «روز کیش» گفت: نامگذاری این روز فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور و روزی برای خوداتکایی و خودباوری است.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور مدیران منطقه آزاد کیش و شماری دیگر از مسوولان در سرسرای «آوای خلیج فارس» برگزار شد، «مرتصی بانک»، جزیره کیش را از مقاصد مهم گردشگری کشور عنوان کرد و افزود: با توسعه و بهره‌برداری از فرودگاه این جزیره و ایجاد زیرساخت‌های لازم تا یک سال و نیم آینده زمینه میزبانی از هشت میلیون گردشگر فراهم می‌شود. 
او با اشاره به وجود فرهیختگان، اهالی فرهنگ، هنر، مردان و زنان توانمند منطقه گفت: کیش ‌شناسی با ایجاد کمیته‌های مختلف فرهنگی، ادبی، صنعتی، تاریخی، دریا و دیگر محورها می‌تواند زمینه هویت‌بخشی به فرهنگ بومی و توسعه پیشرفت این جزیره را فراهم کند. 
بانک با اشاره به وجود 50 هتل در جزیره کیش که 10 باب آنها پنج ستاره است، بیان کرد: سواحل طبیعی، دریانوردی و گردشگری از ظرفیت های بی مانند جزیره کیش است. 
در ادامه این آیین با حضور مسوولان کشوری و محلی از چند خانواده‌ شهید جزیره کیش قدردانی شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: