کد خبر: ۱۴۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - 04 November 2018
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۱۰ استارتاپ در بخش بیمه فعالیت می‌کنند، گفت: استارتاپ‌ها با فعالیت خود می‌توانند خدمات بیمه‌ای بهتر و با هزینه کمتری به مردم ارائه کنند.

بانکداری ایرانی - رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۱۰ استارتاپ در بخش بیمه فعالیت می‌کنند، گفت: استارتاپ‌ها با فعالیت خود می‌توانند خدمات بیمه‌ای بهتر و با هزینه کمتری به مردم ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سلیمانی امیری امروز در مراسم تبادل تفاهمنامه همکاری مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در راستای «سیاست‌های توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» منعقد شد، اظهار داشت: ما در سطح شرکت‌های بیمه‌ای، قوانین و مقررات و پوشش‌های بیمه‌ای متنوعی داریم.

وی ادامه داد: ما کشوری هستیم که انواع پوشش‌های بیمه‌ای را تعریف کرده‌ایم اما این نفوذ بیمه‌ای نیاز به نوآوری دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران افزود: ورود استارتاپ‌ها به بخش بیمه‌ای می‌تواند ضعف بازاریابی را پوشش دهد که درآمد خوبی هم ایجاد می‌کند و از سوی دیگر به مردم خدمات جدیدی ارائه می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه نوآوری باعث نفوذ ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری، امنیت زندگی و امنیت مسئولیت خواهد شد، گفت: امیدواریم نفوذ بیمه‌ای را در سطح کشور گسترش دهیم چرا که این گسترش بر اساس دستور رئیس‌جمهور بوده است.

سلیمانی امیری اضافه کرد: امروز ضروری است که از وجود استارتاپ‌ها بخصوص نیروهای جوان که در این زمینه فعالیت می‌کنند، استفاده کنیم.

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استفاده از نیروهای تحصیلکرده و نفوذ نوآوری در بخش بیمه‌ای و بازاریابی می‌تواند به بهینه کردن هزینه‌های بیمه منجر شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۱۰ استارت آپ در سطح کشور در بخش بیمه‌ای فعالیت می‌کنند، افزود: بقیه استارت آپ‌ها توسط شرکت‌های بیمه‌ای باید به تائید برسند و ثبت شوند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

سلیمانی امیری خاطرنشان کرد: استارتاپ‌ها در چارچوب قوانین بیمه مرکزی فعالیت می‌کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: