کد خبر: ۱۴۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - 22 October 2018
سرپرست وزارت صمت گفت: ­تشکیل اتاق فکر در حوزه های مختلف صنعت، معدن و­ صادرات را ­در برنامه‌های جدید­ طراحی کرده ام و هر تصمیمی بگیریم بعد از عبور از اتاق فکرها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛​ رضا رحمانی ­­در مراسم روز ملی صادرات بیان کرد: اعتقاد جدی دارم که صادرات بخش مهمی برای کشور است. می‌دانم که نوسانات ارزی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰ میلیارد دلار از واردات سال قبل تبدیل به تولید شده است و معتقدم اگر ثبات در تصمیم گیری ها لحاظ شود. یک فرصت طلایی برای صادرات فراهم است.

رحمانی اضافه کرد: بر همین اساس دوستان دیگر باید ­جمع بندی کنند و ما به کمک این جمع‌بندی‌ها و معاون اول رئیس­ جمهوری از فرصت‌ها استفاده کنیم.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت­ ­گفت: قانون بهبود مستمر کسب و کار می تواند تحول اساسی ایجاد کند، این در حالی است که امروز هم هنوز یک قانون مترقی است، البته با قانون بازنشستگی که تصویب و ابلاغ شده است، بسیاری از همکاران خوب مسئولیت را ترک خواهند کرد، این در حالی است که رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران نیز بازنشسته شده و جای خود را به افراد جدید بدهد؛ این در حالی است که میانگین سنی معاونان پایین خواهد آمد و جوانان نیز وارد گود خواهند شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: