کد خبر: ۱۴۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - 03 October 2018
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف ۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های این استان طی یک ماه گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سردار "لطفعلی پاکباز" فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای کنترل مرز‌ها و به منظور جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق به کشور، مرزبانان این فرماندهی طی یک ماه گذشته، توانستند در چندین عملیات دقیق و برنامه‌ریزی شده، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان در این عملیات‌ها، ۶ میلیون ۵۰۰ هزار نخ سیگار، ۱۴ هزار ثوب البسه، ۶۴ هزار لیتر مواد سوختی،۶ هزار قلم لوازم آرایشی، مهار یک هزار و ۲۷۰ رأس دام، ۳ هزار و ۸۰۰ متر پارچه، یک هزار و ۴۰۰ بسته توتون میوه‌‍‌ای قلیان، ۲۴ هزار کیلوگرم خشکبار، ۶۰ دستگاه لوازم الکترونیکی و ۳ هزار و ۵۳۰ دلار و ۳۲ هزار دینار عراقی قاچاق از قاچاقچیان کشف کردند.

فرمانده مرزبانی کرمانشاه با اشاره به دستگیری ۱۱۰ قاچاقچی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۶۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار پاکباز در خاتمه گفت: مرزداران استان به صورت شبانه روزی در سخت‌ترین شرایط جوّی برای حفظ و حراست از مرز‌ها تلاش می‌کنند و همواره اقدامات تأمینی را برای برقراری امنیت در مناطق مرزی، افزایش خواهند داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: