کد خبر: ۱۴۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - 01 October 2018
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی: سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی، پنجم تا هفتم آذر در تهران برگزار می‌شود.
حمید خلیلی در نشست خبری افزود: این همایش که مقدمه همایش بزرگ 2020 ایران در مورد بنادر کشورهای در حال توسعه خواهد بود با حضور همه دستگاههای مرتبط با علوم و فنون دریایی برگزار می شود و در این همایش، جمعی از بزرگترین اساتید مطرح جهان حضور دارند.

دبیر همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی گفت: علاوه بر هشت سخنران کلیدی خارجی، اساتیدی از پانزده کشور جهان برای ارائه مقالات علمی اعلام آمادگی کرده اند.
وی افزود: این همایش علمی از سال ۱۳۶۹ بصورت دوسالانه برگزار شده و نتایج و ثمرات خوبی برای علوم دریایی ایران داشته است.

خلیلی، تبادل نظر و یافته های علمی دانشجویان و مهندسین و فرهیختگان و ارتباط علمی با مجموعه های بین المللی این حوزه، توسعه پایدار با پرداختن به جنبه های علمی، فرصت تفاهم سازنده با سایر دستگاههای حوزه علوم و فنون دریایی، ارتقای فرهنگ استفاده بهینه از سواحل کشور و اشتراک علمی بین کارشناسان این حوزه را از مهمترین اهداف این همایش ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیدرودینامیک و رسوب، مدیریت بنادر، مهندسی ساحل و فراساحل، مهندسی خطوط لوله، محیط زیست دریایی و ایمنی از مهمترین محورهای این همایش است.
قرار است این همایش بین‌المللی با مجوز هیئت دولت از ۵ تا ۷ آذر در هتل المپیک تهران برگزار شود.

اطلاعات تکمیلی این همایش در پایگاه اینترنتی www.icopmas.pmo.ir قرار دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: