کد خبر: ۱۴۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - 29 September 2018
معاون وزیر راه و شهرسازی: سازمان بنادر و دریانوردی برای تسریع در ترخیص کالا از بندر امام خمینی (ره) با همکاری سایر بخش‌ها تمهیدات جدید را اتخاذ کرد.
محمد راستاد مدیرعامل این سازمان در سفر یک روزه خود به بندر امام خمینی(ره)، پس از بررسی آخرین وضعیت نحوه تخلیه و بارگیری و خروج کالاهای اساسی از این مجتمع بندری، در جلسه ای با حضور مدیران کل راه آهن جنوب، پایانه ها و حمل و نقل و پشتیانی اموردام استان خوزستان، تمهیدات لازم را برای تسریع روند خروج کالا از مجتمع بندری امام خمینی(ره) و جلوگیری از ایجاد وقفه در زنجیره توزیع کالا را اتخاذ کردند.

هم‌ افزایی سازمان ها و ارگانهای حوزه حمل و نقل استان خوزستان، بهره گیری بهینه از حمل و نقل چند وجهی و تقویت توان موجود در بخش حمل و نقل ریلی از اهم تصمیمات این نشست بود که پس از بررسی میدانی وضعیت جاری خروج کالا اتخاذ شد و همچنین بر لزوم مشارکت تمامی ارگان های ذیربط در این زمینه تأکید شد.

مجتمع بندری امام خمینی ضمن برخورداری از ۱۲۰کیلومتر راه آهن داخلی و دو ایستگاه شانتینگ یارد در سطح این مجتمع بزرگ بندری و ایجاد دسترسی ریلی برای تمامی انبارهای آن برای بهره گیری از حمل و نقل ریلی، تمهیدات مناسبی برای افزایش سهم حمل و نقل ریلی و تقویت حمل و نقل چند وجهی با هدف تسریع روند خروج کالا اتخاذ کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: