کد خبر: ۱۴۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - 17 September 2018
۱۸ نفر از لیدر‌ها و اعضای فعال دسیسه هرمی و کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال (financial) با تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
با تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات‌کل اطلاعات استان فارس و هرمزگان و در راستای صیانت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از هر گونه اخلال در نظام اقتصادی کشور، تعداد 18 نفر از لیدرها و اعضای فعال دسیسه هرمی و کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال (financial)، دستگیر شدند و پرونده تخلفات آنها به مراجع قضایی ارجاع شد.

این افراد با استفاده از روش‌های اغواگرایانه اقدام به جذب سرمایه افراد و کلاهبرداری از آنها و همچنین راه‌اندازی چندین هرم و زنجیره انسانی کرده و مبالغ قابل توجهی ارز از کشور از طريق صرافي‌هاي غيرمجاز و یا به صورت فيزيکي خارج نموده بودند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات ضمن تشکر از هوشیاری و اقدام به موقع در اطلاع‌رسانی اخبار به ستادهای خبری، از مردم شریف و ولایتمدار درخواست کرده است با عنایت به شکل‌گیری مجدد دسیسه‌های هرمی با ترفندهای جدید و کلاهبرداری آنها و احتمال مالباخته شدن افراد، پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی از این قبیل، اطلاعات لازم را کسب و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به شماره 113 اعلام کنند. 

همچنین به افراد سودجو نیز هشدار داده شده است که فعالیت‌های آنها مورد رصد است و در صورت انجام دادن اقدامات غیرقانونی، با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: