کد خبر: ۱۴۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - 16 September 2018
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران‌خودرو گفت: طرح پیش فروش ویژه ۴۰ هزار دستگاه­­ برخی از محصولات این شرکت، پس از دریافت مجوز‌های لازم، ​ به زودی اجرا خواهد شد.
مصطفی خان کرمی افزود: شرکت ایران خودرو، در هر دوره ثبت نام با ابتکاری تازه سعی در توزیع عادلانه خودرو در میان مشتریان واقعی و هموطنان دارد.

وی گفت: ایران خودرو در این راستا محدود کردن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است.

خان کرمی اظهار داشت: در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، فهرست ­کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت نام شده اند از شرکت سایپا دریافت­ و امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

وی متذکر شد: شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرایند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری دریافت ­و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه ودیعه عینا مسترد می شود.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: از دیگر شرایط ویژه پیش فروش شرکت ایران خودرو خروج فرآیند انتخاب نمایندگی از پروسه ثبت نام است،‌ این فرآیند که باعث کندی ثبت نام می شود پس از انتخاب خودرو و واریز وجه توسط مشتریان قابل اجرا خواهد بود .

وی ادامه داد: انتخاب نمایندگی می تواند در روزهای آتی توسط مشتری انجام پذیرد. در هنگام ثبت نام زمان انتخاب نمایندگی به اطلاع مشتریان خواهد رسید

خان کرمی افزود: در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده است تا فهرست­­­ مشتریانی که موفق به ثبت نام شده اند برای ­عموم قابل مشاهده باشد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه کرد: برای­­­ جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی سایت شرکت ایران خودرو، شرایط پیش فروش مذکور در ­5 روز و بر اساس کد ملی مشتریان فعال خواهد بود.

گفتنی است، تعیین قیمت خودروها در پیش فروش ویژه شرکت ایران خودرو در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد؛​ مطابق رویه جاری در ثبت نام های گذشته در صورتی که مغایرتی در اطلاعات ارائه شده با مستندات مشاهده شود، قرارداد مشتریان فاقد اعتبار خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: