کد خبر: ۱۴۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - 25 August 2018
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 97 در روز یکشنبه – فردا - خبر داد.
حسین توکلی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این مطلب افزود: براساس برنامه زمانی اعلام شده، فهرست اسامی تعداد 11 هزار و 9 نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1397 فردا یکشنبه اعلام می شود و برروی ساست سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی، در روزهای آینده از طریق سایت سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد افزود: پذیرفته شدگانی که هم ردیف نهایی یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند باید توجه داشته باشند که تنها می توانند در یکی از کد رشته محل ها ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش تصریح کرد پذیرفته شدگان تنها مجاز به ثبت نام در هر دو محل نمی باشند و در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام از پذیرفته شدگانی که فهرست اسامی آنان یکشنبه 4 شهریورماه بر روی سایت سنجش قرار می گرد ضرورت دارد برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام (علاوه بر مدارک لازم مندرج در اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی آنها بر روی سایت قرار دارد) ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآورشد: در صورت نبود زمانی خاص در پایگاه سازمان سنجش یا موسسه آموزش عالی محل قبولی، پذیرفته شدگان می بایست در یکی از روزهای چهارشنبه و یا شنبه 10 شهریورماه 97 با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی قبول شده مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: