کد خبر: ۱۴۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - 23 August 2018
مهران مدیری چهارشنبه، سی‌ام مرداد کنسرتی در برج میلاد برگزار کرد که به گفته خودش، تمام عواید آن صرف خرید شیر خشک می‌شود.
مهران مدیری شامگاه چهارشنبه، سی‌ام مرداد کنسرتی در برج میلاد برگزار کرد که به گفته خودش، تمام عواید آن صرف خرید شیر خشک می‌شود.

وی در این کنسرت اظهار داشت: حدود یک ماه پیش، چند نفر از دوستان به دفتر ما آمدند، دوستانی که مدیران یک موسسه خیریه در حوزه کودکان و نوزادان بی‌سرپرست بودند و چیز‌هایی گفتند که تکان‌دهنده بود. آن‌ها گفتند حدود یک ماه است که به دلیل گرانی، پول خرید شیر خشک ندارند و صبح و ظهر و شب به نوزادان قندداغ می‌دهند. این را جلوتر اعلام نکردیم، چون احساس کردیم شوآف به نظر می‌رسد، اما این‌جا اعلام می‌کنم که درآمد هر دو شب این کنسرت (چهارشنبه سی‌ام مرداد و پنجشنبه اول شهریور) در هر چهار سانس (18 و 21:30) صرف خرید شیر خشک خواهد شد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم چند کانتینر شیر خشک شود که به نقاط مختلف ایران که دچار این مشکل هستند ارسال خواهد شد. این است که شما هم در این رویداد سهیم هستید و مبلغی که برای حضور در این جا پرداخته‌اید صرف خرید شیر خشک می‌شود.

مدیری بعد از خواندن دو قطعه گفت: توضیح دادم که درآمد کنسرت صرف چه چیزی می‌شود و از مشارکت و همدلی شما خوشحالم. فعلا اوضاع مملکت طوری است که فقط خودمان باید به داد خودمان برسیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: